Søndag 4. november ble styret informert om oppslag fra Posten om defekt postsonelås i 19 D. Service ble bestilt samme dag.
Posten informerer dessverre ikke gårdeiere direkte om slike ting, så vi er avhengig av årvåkne beboere som varsler styret. Oppslagene fra Posten inneholder også få detaljer om hva som er feil med låsen, noe som krever ekstra avklaring og tid før låsmontør får utbedret problemet.
Vær også oppmerksom på at oppslaget i Dynekilgata 19 sier bare at "postleveringen vil bli gjenopptatt straks feilen er utbedret". Erfaringsmessig vet vi at Posten har avvikende rutiner for å levere ut post på nytt igjen. F.eks har tidligere oppslag fra Posten beskrevet at post som har vært forsøkt levert må hentes (på postkontoret eller det lokale distribusjonssenteret) av beboerne selv innen en vis tid.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen kommentarer, men anonyme kommentarer vil ikke bli besvart eller vist.